HİLO 2012

Standard

2011’de;

-Paris’i gördüm.Edit Piaf’a aşık oldum.Kendime de aşık oldum.Parizyen oldum.

-Neden değerli olduğumu, kendimi neden ve nasıl sevmem gerektiğini ve  (iyi ve ya kötü) yaptığım, söylediğim, eylediğim herşeye sahip çıkmam gerektiğini anladım.

-Kelebeklerle yolculuk ettim.Kelebek getirdi evren önüme bol bol…Hala da getirmekte..Kelebekle bana ne demek istediğini dönem dönem yorumladım.Bazen anladım bazen şaşırdım…

-Yazdan anladığım ve senenin sonlarına kadar önüme ısıtılıp ısıtılıp konan motto “Herkesi kendin gibi bilme” oldu.En yakınım hatta iyi tanıdığıma en emin olduğum insanların bile, benim görmek istediğim gibi olmayıp kendi gerçekliklerinde var olduklarını bunu kabullenmem ve kimseyi görmek istediğim gibi algılamamam gerektiğini anladım.

-Yılın beni en çok etkileyen daha doğrusu üzen olayı Defne Joy Foster’ın ölümü oldu…

-Doğum günümde “anlamayı” diledim.Ve İnterstate 60 filminden de esinlenerek dileğimi temsil eden bir mumu sakladım.

-İçsel anlamda yol ve bir kaç yaş birden aldım.Fazla dibe vurmadan “içsel yolculuk, kişisel gelişim bu anlatılanlar gibi olmamalı.Bir kere acı vermemeli,yormamalı tam tersi daha çok kahkaha daha çok umut daha çok ilham getirmeli” diyerek ve “zor” diye bir şey yoktur gazıyla şu filmleri izleyip şu kitapları okuyarak ruhsal anlamda beslendim: Filmler:Into the wild(2007), Groundhog day(1993),Interstate 60(2002), Mr. Nobody(2009), Pay it forward(2000)…şu an hatırladıklarım. Kitap olarak da çok sevgili, dünya tatlısı Aykut Oğut’un Evrenden torpilim var ‘ ı ve Aynalı kitabı.. Tanrılar Okulu kitabını da saymak fena olmaz ,henüz bitmemiş olsa da… Bu sene çok film izledim az okudum kanımca..Nedeni de şu olabilir mi; bir film çoğu zaman okuyacağımız bir sürü kitabın yapacağı etkiyi çok daha kuvvetli ve kısa zamanda yapabiliyor…(Beni sinemaya tutkun eden Selenitoma sonsuz teşekkürler bu vesileyle)

-” Extraordinary human listesi”ne biri daha eklendi; Owlmama..hoşgeldin..

-Ve 2011’e dair son cümlem mutlulukla ve gururla şu olacak; çok şükür ve ne  iyi ki bu yılım geçen yılımdan daha iyiydi..2012′ nin de öyle olması dileğimle..

Tanıdığım sevdiğim herkese ve her canlıya mutlu bir yıl diliyorum…

Bir Cevap Yazın

